Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Το κάλλος και ο κάλος!

Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση

13 σχόλια:

  1. τώρα εμένα αυτό γιατί μου θυμίζει μοντέλο και μάλιστα σε πορνοταινία??
    Οι Αρχαίοι είχαν περισσότερη καλαισθησία!

    Καλό μήνα χωρίς πειρασμούς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην είσαι κακιά zoyzoy… Η αλήθεια είναι ότι η γυναίκα αυτή είναι προκλητικά όμορφη, όπως θα έπρεπε να ήταν οι αρχαίες Ελληνίδες. Απλά η φωτογράφηση λίγο και θα έδειχνε περισσότερα απ’ όσο έπρεπε να δείξει. Πάντως η ομορφιά εκθαμβωτική! Δεν θέλω αρνητικά σχόλια για το πλάσμα αυτό που αφιερώνεται σε όλους τους Επικούρειους φίλους μου.

      Διαγραφή
    2. Μόνο που είναι Ρωσίδα, μοντέλο του soft porn.

      Διαγραφή
    3. Γιατί μένεις στην επιφάνεια... η ουσία είναι αδιάφορη από την καταγωγή του μοντέλου! Λες και αν ήταν Ελληνίδα θα άλλαζε κάτι...

      Διαγραφή
  2. Ένας πραγματικά άθεος στην αρχαία Ελλάδα ήταν ο Σωκράτης με το "εν οίδα ότι ουδέν οίδα".
    Δηλώνει δηλαδή ο σοφός Σωκράτης, ότι είναι αγνωστικιστής.
    Ένα είναι γεγονός ότι δεν ξέρουμε τίποτα και ταυτόχρονα τα ξέρουμε όλα, συνεπώς δεν χρειάζεται να ξέρουμε τίποτα, αλλά να επικαλούμεθα την γνώση όταν συναντήσουμε κάτι είναι αναγκαίο, για τον άλλον.Και τι να γνωρίσουμε, αφού όλα είναι μια πλάνη, σύμφωνα δε με την "κβαντομηχανική" δεν υπάρχει αντικειμενικώς αντικειμενική πραγματικότητα, αλλά αυτό που εμείς ονομάζουμε πραγματικότητα είναι προϊόν προβολής ολογραφήματος του εγκεφάλου μας.
    Όταν προχωρήσουμε στην ανάλυση ενός αντικειμένου στα μόρια και στα άτομα της ύλης από την οποία αποτελείται σε λίγο χάνεται η μορφή και παραμένουν μόνο σχέσεις.
    Στον ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς υπείρχε γραμμένη η ακόλουθη φράση του Ηράκλειτου: "Ο άναξ του οποίου το μαντείο είναι στους Δελφούς, δεν λέγει αλλά και δεν κρύβει τίποτα, βάζει όμως σημάδια για να δείξει τον δρόμο" "Ο άναξ ου το Μαντείον εστί το εν Δελφοίς, ου λέγει ουδέ κρύπτει αλλά σημαίνει." Μάθετε να διαβάζετε το ανοιχτό βιβλίο της Φύσης, εκεί γράφονται τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως Nikolas Servis με το σχόλιό σου και με τον… αθεϊσμό του Σωκράτη και με τα περί Αγνωστικισμού και κβαντομηχανικής. Επειδή στο blog «Η Αθεΐα είναι Αρετή» ασχολήθηκα και με τη φιλοσοφία της γνώσης και με τον Αγνωστικισμό και με την κβαντομηχανική δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. Δες τα περιεχόμενα και πήγαινε στις σχετικές αναρτήσεις. Αν δεν σε καλύψω σχολίασε εκεί να τα πούμε καλύτερα.
      Επίσης να αναφέρω και εγώ μια φράση από την αρχαιότητα «Φύσις κρύπτεσθαι φιλεί» που την είπε ο Ηράκλειτος και σημαίνει: στη φύση αρέσει να κρύβεται.
      Τέλος μην ξαναπείς ότι στον κόσμο μας δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, γιατί θα σε κακοχαρακτηρίσουν για Πλατωνιστή και στις μέρες μας είναι πολύ κακό, ιδιαίτερα αν ασχολείσαι και με την κβαντομηχανική!

      Διαγραφή
  3. Εγω νομιζω,οτι επρεπε να ειχες βαλει ω στην τελευται λεξη αντι για α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος, Αντρέα, το σωστό είναι "Κάλλος" και αναφέρεται κυρίως στην ομορφιά των γυναικών!

      Διαγραφή
    2. Τωρα τα θαλασσωσες μου φαινεται. Ενω αποπανω το γραγεις "καλος" στην απαντησι σου το κανεις "καλλος". Ποιο απο τα δυο ειναι το σωστο;

      Διαγραφή
    3. Στην αρχή νόμιζα ότι μπέρδεψες το «κάλλος» με τον «κάλο», άσχετα αν μου έγραφες ότι έπρεπε να είχα βάλει ω στην τελευταία λέξη αντί για α.
      Με α δεν έγραψα καμιά λέξη. Τώρα μπέρδεψες πραγματικά το «καλός» με το «κάλλος»!
      Αν δεν χρησιμοποιείς τόνους και ορθογραφία πάντα θα μπερδεύεσαι, όχι μόνο όταν γράφεις σχόλια, αλλά ό,τι κάνεις σε ολόκληρη τη ζωή σου!

      Διαγραφή
    4. Πιστεψε με φιλε Αποστολε,οτι οι τονοι μου αρεσουν παρα πολυ,απλως δεν ξερω,πως να τους χρησιμοποιω στον υπολογιστη μου.

      Διαγραφή
  4. Πρώτα κτυπάς τον τόνο που βρίσκεται παραδίπλα από το enter και μετά το γράμμα.
    Τελικά καταφέραμε, αντί να κάνουμε λόγο για την ομορφιά, να μιλάμε για γραμματική!
    Όμως, ακόμα και έτσι, ο τονισμός είναι η ομορφιά της γραμματικής, όπως οι καμπύλες τονίζουν την ομορφιά σε ένα υπέροχο γυναικείο σώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη του καθενός είναι αναφαίρετο δικαίωμα