ο θρησκος θα δει το θαυμα σε καθε ευκαιρια παντοτε και οπουδηποτε.Ειναι πρωτιστως και σφαλμα λογω αγνοιας που διαπρατεται για ευνοητους λογους,και επισης χρησιμοποιηται απο ορισμενους ως μεσω πνευματικης αποναρκωσης.Ετσι οπως διατηρειται και αυτη γενικα η κοινωνικη κατασταση[λογω κοινωνικοοικονομικοπολιτικου συστηματος που η διανοηση αποτελει μια αντανακλαση του]ετσι θα ανακυκλωνεται η διανοητηκη παρακμη.Ορισμενοι δε λενε να ξεφυγουν απο το μεσαιωνα.
Ορισμένοι δε λένε να ξεφύγουν από το μεσαίωνα, Κατερίνα, δυστυχώς. Όμως, εμείς θα επιμείνουμε. Χαίρομαι που είσαι πιστή με την παρουσία σου στον χώρο αυτό που μάλλον δεν διαδόθηκε ακόμα πολύ. Ίσως επειδή βλέπουν τις εικόνες από τις σελίδες του facebook που είναι για lite χρήστες του pc. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν να κάνουν login και δεν μπορούν να γράψουν εδώ. Αλήθεια, έχεις σελίδα στο fb;
Οντως πρεπει να επιμεινουμε.Η ιστορια παρολες τις στασιμοτητες και τις οπισθοδρομησεις τελικως παει μπροστα. Και παει μπροστα με τη δραση των ανθρωπων.Παρεπιπτοντως οχι, δεν εχω σελιδα στο fb.
Αρκετα σημαντικο και ενδιαφερον θεμα.Πολλες φορες βρισκουμε στις διδασκαλιες αρχαιων ελληνων φιλοσοφων σπερματα της υλιστικης -διαλεκτικης αντιληψης π.χ στους ιωνες στον Ηρακλειτο και σε αλλους και γενικα ομως ολη η μελετη της αρχαιας ελληνικης φιλοσοφιας ειναι κατι ιδιαιτερα χρησιμο και ενδιαφερον οταν ομως μελετουντε στη σωστη τους διασταση και οχι απο μια αντιδραστικη ιδεαλιστικη σκοπια.
ο θρησκος θα δει το θαυμα σε καθε ευκαιρια παντοτε και οπουδηποτε.Ειναι πρωτιστως και σφαλμα λογω αγνοιας που διαπρατεται για ευνοητους λογους,και επισης χρησιμοποιηται απο ορισμενους ως μεσω πνευματικης αποναρκωσης.Ετσι οπως διατηρειται και αυτη γενικα η κοινωνικη κατασταση[λογω κοινωνικοοικονομικοπολιτικου συστηματος που η διανοηση αποτελει μια αντανακλαση του]ετσι θα ανακυκλωνεται η διανοητηκη παρακμη.Ορισμενοι δε λενε να ξεφυγουν απο το μεσαιωνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμένοι δε λένε να ξεφύγουν από το μεσαίωνα, Κατερίνα, δυστυχώς. Όμως, εμείς θα επιμείνουμε. Χαίρομαι που είσαι πιστή με την παρουσία σου στον χώρο αυτό που μάλλον δεν διαδόθηκε ακόμα πολύ. Ίσως επειδή βλέπουν τις εικόνες από τις σελίδες του facebook που είναι για lite χρήστες του pc. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν να κάνουν login και δεν μπορούν να γράψουν εδώ. Αλήθεια, έχεις σελίδα στο fb;
ΔιαγραφήΟντως πρεπει να επιμεινουμε.Η ιστορια παρολες τις στασιμοτητες και τις οπισθοδρομησεις τελικως παει μπροστα. Και παει μπροστα με τη δραση των ανθρωπων.Παρεπιπτοντως οχι, δεν εχω σελιδα στο fb.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεμπιπτόντως ίσως και να κάνεις καλά που δεν έχεις fb. Οι χρήστες του, τουλάχιστον οι περισσότεροι, βαριούνται το διάβασμα και μόνο χαζολογούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Φεϊσμπουκάδες θα το μάθουν αύριο.
ΔιαγραφήΟι blogers σήμερα και εσύ πρώτη: Αύριο κυκλοφορεί το νέο μου βιβλίο.
Πρώτη παρουσίαση του βιβλίου «Οι Φιλοσοφικές Σχολές της Αρχαίας Ελλάδας»
Αρκετα σημαντικο και ενδιαφερον θεμα.Πολλες φορες βρισκουμε στις διδασκαλιες αρχαιων ελληνων φιλοσοφων σπερματα της υλιστικης -διαλεκτικης αντιληψης π.χ στους ιωνες στον Ηρακλειτο και σε αλλους και γενικα ομως ολη η μελετη της αρχαιας ελληνικης φιλοσοφιας ειναι κατι ιδιαιτερα χρησιμο και ενδιαφερον οταν ομως μελετουντε στη σωστη τους διασταση και οχι απο μια αντιδραστικη ιδεαλιστικη σκοπια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά τα λες Κατερίνα. Δεν σε περίμενα τόσο ώριμη, χαίρομαι που σε βρήκα... δηλαδή που με βρήκες!
Διαγραφή